Hviezd sa treba dotýkať

Asi každá značka má dnes slogan. Je to vraj povinnosť a nutnosť. Marketing a PR presviedča, že bez neho značka prestane existovať. Samozrejme, sú to kecy! Veď sa sloganom prizrite lepšie a pokúste sa nájsť súvis medzi tým čo hlásajú a aktivitami značky. Všímam si, že väčšina značiek (nie len automobiliek) ho má od reality doslova odrhnutý. Nejeden nemá s realitou nič spoločné a nájdu sa také, v úplnom rozpore. No slogan dnes prosto musí byť!

Tí, ktorí ma poznajú vedia, že už roky, pre niektorých snáď až priveľmi cynicky a otravne hlásam, že jediné čo musíme, je umrieť. Naozaj nič viac, nič menej! Ale nebuďme pochmúrni, lebo pre vás mám informácie z opačného konca emočného spektra. Správy o schopnostiach nových medveďov.

Zdroj: http://www.topspeed.sk/hviezd-sa-treba-dotykat/11409

Loading Facebook Comments ...

OpenSubtitles Player banner